این مقاله بخش دوم مقاله "بهترین شرکت بازاریابی شبکه ای کدام است؟"، می باشد که مابقی نکات را برای آن ذکر می کنیم.

فرهنگ صحیح سازمانی

صحبت کردن در مورد فرهنگ صحیح سازمانی و سازمان فروش و گروه آسان است اما ساختن سازمان بر طبق فرهنگ صحیح، بسیار سخت است. ساختن فرهنگ صحیح نیازمند انجام کارهایی بیش از صحبت کردن و ادعای فرهنگ است. نیازمند به وجود آوردن و گسترش فرهنگ همکاری و پیشرفت جمعی و همچنین وضع قوانین و محدودیت هایی برای کنترل گروه ها و بازاریابان است. نیازمند ایجاد روحیه فروش و تعاون است. نیازمند این است که از خود مدیر شرکت گرفته تا لیدرها و مجموعه داران و بازاریابان به این امر واقف باشند که باید بر طبق قوانین حرکت کرد تا بتوان به رشد و پیشرفت رسید. شرکتی که این فرهنگ را توسعه و آموزش می دهد، شرکت مناسبی است.

حفظ مشتری

حفظ مشتری با ت های صحیحی که شرکت برای به حداقل رساندن ضرر به مشتری وضع می کند، صورت می گیرد زیرا موفقیت توزیع کننده بستگی به تلاش های او تحت شرایط بازار دارد و هیچ راهی برای از بین بردن زیان های احتمالی به توزیع کننده وجود ندارد. اما می توان گفت کارهایی برای کاهش و یا به حداقل رساندن زیان توزیع کننده وجود دارد. شرکت های هوشمند هزینه زیادی را صرف حفظ مشتری می کنند؛ چرا که در نهایت موجب حفظ بازاریاب و سود آوری شرکت است.

 

حضور فیزیکی

این مورد بسیار قابل تأمل است. بر اساس مشاهدات اینجانب، شرکت ها وقتی که در جلسات تیم های کاری حضور دارند، بهتر عمل می کنند. ایده دفترهای حضور ابری ایده جالبی به نظر می رسد اما  حضور در دفاتر مجازی کمتر مؤثر خواهد بود و کار تیمی در دفاتر فیزیکی قانونی و شعب شرکت مؤثرتر خواهد بود.

سرمایه شرکت ها

ایده شروع کار یک شرکت بازاریابی شبکه ای، نیاز به سرمایه دارد. به عقیده من بزرگترین اشتباه در تاسیس یک شرکت بازاریابی شبکه ای در هنگام تأسیس، عدم درک سرمایه مورد نیاز است. آنها برآورد می کنند که شرکت در چند ماه اولیه به سودآوری می رسد و نیاز به سرمایه چندانی پس از تأسیس ندارند اما باید بدانند که ممکن است شرکت در چند ماه اول بسته به عملکرد، به سود آوری و درآمد نرسد. اینجاست که داشتن سرمایه به شرکت قابلیت صبور بودن و تمرکز بر اهداف بلند مدت که عامل ایجاد یک شرکت سالم و سودآور است، می دهد.

فن آوری

شرکت های خوب، راه هایی برای هوشمندسازی فن آوری پیدا می کنند. شرکت های نتورک هوشمند بسیاری از موانع را برای دریافت سفارشات برای مشتری حذف کرده اند تا سفارشات در سریع ترین زمان و به سادگی به دست مشتری برسد. آنها راه هایی برای ایجاد ارتباط آسان تر با مصرف کننده نهایی از طریق اپلیکیشن های تلفن همراه، رسانه های اجتماعی و . برای جلوگیری از اتلاف وقت بازاریابان و مصرف کنندگان نهایی با استفاده از تکنولوژی فراهم نموده اند. همچنین با استفاده از فن آوری راه هایی برای آموزش و ارتباط بیشتر با بازاریابان ارائه کرده اند . تیم شرکت نیز نیاز به استفاده از تکنولوژی برای افزایش گردش کار دارد.

با هلدینگ بزرگ عطاکو در سایت atamlm.ir همراه ما باشید.


atamlm.ir شرکت ,های ,فرهنگ ,مشتری ,سرمایه ,آوری ,هایی برای ,بازاریابی شبکه ,نیاز به ,استفاده از ,توزیع کنندهمنبع

چگونه در کاره بازاریابی شبکه ای حرفه ای شویم؟

مصاحبه ماریا قادری کاندیدای ایرانی بهترین نتورکر زن 2015

بازاریابی شبکه ای عطاکو

راز تکثیر در بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه ای(نتورک مارکتینگ)

چگونگی پیدایش بازاریابی شبکه ای در جهان(2)

چگونگی پیدایش بازاریابی شبکه ای در جهان (1)

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

قیمت فروش تردمیل مرجع کنکور ایران Private آریاناپارس العمرية تحت المجهر قصه شب خرید و فروش کابینت آشپزخانه ما هیچ ما نگاه دختر کفشدوزکی وگربه سیاه عروسی