همه افراد برای رسیدن به موفقیت و اهدافی که در سر دارند باید کارهای زیادی را انجام دهند و روند درست کارها را پی بگیرند. اینکه فرد با اتفاق کوچکی از هدف خود دلسرد شود و یا از آن صرف نظر کند سبب می شود فرد به اهداف خود نرسد و به سرعت شکست بخورد. بنابراین هر فردی که هدف هایی را برای خود درنظر دارد باید با همت و تلاش فراوان آن ها دنبال کند.

در این مقاله ما دلایل شکست افراد در نتورک مارکتینگ را مطرح می کنیم.

-یکی از مهم ترین اشتباهات افراد، یادداشت نکردن اهداف خود است. آن ها هیچ گاه نمی نویسند که از زندگی چه چیزهایی می خواهند و هدفشان از تلاش کردن در این زمینه چیست؟ این موضوع سبب سردرگمی در آن ها می شود.

-افراد تمایل زیادی به پذیرفتن مسئولیت حمایت از دیگران دارند. هر فردی باید ابتدا آموزش های لازم را ببیند تا بتواند حمایت کننده قوی نیز شود. تحت آموزش دیگران بودن، سبب می شود که فرد روش رسیدن به موفقیت را بیاموزد و این مسیر را با چالش های کمتری طی کند.

-نسبت به شغل و حرفه خود تعهدی ندارند و فعالیتی نمی کنند.

-نگران نیازها و مشکلات و خواسته های زیرمجموعه خود نیستند و بیشتر به فکر منافع شخصی خود هستند.

-زمانی که زیرمجموعه های آن ها با آن ها تماس می گیرند پاسخگوی تلفن خود نیستند و به سختی می توان به آن ها دسترسی داشت.

-زمان هایی که با افراد قرار ملاقات می گذارند به شدت بی نظم هستند و در بیشتر مواقع دیر به محل قرار خود می رسند و راجب این موضع هم توضیحی نمی دهند.

-برای فعالیت کردن افراد جدیدی که وارد تیم شده اند تلاش نمی کنند و پیگیری های لازم را در جهت خرید کردن آن ها انجام نمی دهند.

-اعتماد به نفسشان را از دست می دهند. بطور مثال با ظاهری نامناسب در جلسات حضور پیدا می کنند. آن ها درک نکرده اند که این موضوع سبب بی انگیزگی زیرمجموعه هایشان می شود.

-با مشکلات کوچکی که ممکن است برای هر کار و حرفه ای پیش بیاید، دلسرد می شوند و روند پیشرفتشان کند می شود.

-از شرکت های دیگر بدگویی می کنند. این موضوع سبب می شود فرد اعتبارش را به عنوان یک شخص مثبت از دست بدهد.

-زحمات و تلاش های زیرمجموعه خود را به رسمیت نمی شناسند و با تشویق و تحسین سبب افزایش نیرو آن ها نمی شوند.

-نسبت به درآمد سرشاخه های خود بی تفاوت هستند و حتی گاهی فعالیت خود را متوقف می کنند تا از بهرمندی سرشاخه خود جلوگیری کنند.

-اطلاعات و مسائل جدید را زود به زیرمجموعه خود انتقال نمی دهند.

-افراد کم حوصله ای هستند. بدون اینکه تلاشی کنند انتظار درآمدهای بالا را دارند.

-انسان های منفی بافی هستند. و معمولا از کلمات نه، نمیشه، الان نه، بعدا انجام می دهم، نمی توانم و. استفاده می کنند.

-فکر می کنند همه چیز را می دانند.

-پی گیر آخرین اتفاقات بازاریابی شبکه ای نیستند و آن ها مطالعه و یادداشت نمی کنند.

-تمام تلاش خود را برای این تجارت به کار نمیگیرند. از محصولات شرکت استفاده نمی کنند و درجریان کیفیت محصولات نیستند و فقط بخاطر پول در این کار هستند.

-به راحتی تحت تاثیر صحبت های منفی اطرافیان قرار می گیرند  و به ابعاد مثبت توجهی نمی کنند و به تنهایی نمی توانند فکر کنند و تصمیم بگیرند.

با هلدینگ بزرگ عطاکو در سایت atamlm.ir همراه ما باشید.


atamlm.ir نمی ,های ,ها ,سبب ,افراد ,زیرمجموعه ,آن ها ,می شود ,نمی کنند ,می کنند ,کنند ومنبع

چگونه در کاره بازاریابی شبکه ای حرفه ای شویم؟

مصاحبه ماریا قادری کاندیدای ایرانی بهترین نتورکر زن 2015

بازاریابی شبکه ای عطاکو

راز تکثیر در بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه ای(نتورک مارکتینگ)

چگونگی پیدایش بازاریابی شبکه ای در جهان(2)

چگونگی پیدایش بازاریابی شبکه ای در جهان (1)

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مرجع کنکور ایران نمونه سوالات آیین نامه شبکه برترین نمایندگی اپتکس در ایران کد آهنگ برای وبلاگ | دانلود آهنگ جدید | MP3.ROZBLOG.COM آموزش طراحی سایت،بازایابی آنلاین، آموزش بهینه سازی سایت بهترین متخصص قلب نارمک معرفی کالا نقد ذکر ایام هفته معرفي برنامه ها ی شبکه های اجتماعی