1-تکنیک  دعوت

هوشمندانه ترین راه برای خرید حتمی مشتری، دعوت از مشتری برای خرید است.

بطور مثال به مشتری بگویید: "تو که از این خوشت اومده چرا امتحانش نمیکنی؟"

مشتریان در هنگام خرید معمولا از اینکه جنسی را بخرند،مطمن نیستند و به عبارتی شک دارند و تصویری از تجربیات خریدهای ناموفق قبلی شان هم بیاد می آورند.و در این حالت سردرگم شده و معمولا میگویند: نه نیاز ندارم،گیج شدم و

فروشنده حرفه ای کسی است که هیچ فروشی را بدون دعوت از مشتری، ترک نمی کند.

 

2-تکنیک جایگزینی

هنگامی که مشتری گزینه های زیادی را پسندیده است و در انتخاب بهترین آن ها، مردد است شما با پرسیدن جمله " از کدوم محصول بیشتر خوشت اومده؟" ذهن مشتری را از حالت تشویش خارج کنید.

چرا که هرکدام از ما هنگامی که چند مورد مختلف داشته باشیم، دچار سردرگمی می شویم.

اگر مشتریان تنها یک گزینه برای انتخاب داشته باشند،فروشندگان حرفه ای محصولات جدید دیگر را هم معرفی می کنند و  سعی در فروش بیشتر دارند.

اگر خریدار می گوید :

-گران است!

+تخفیف می دهم!

-پول به اندازه کافی ندارم!

+قسط بندی می کنیم.

 

3-تکنیک مراقبت

مشتری باید این احساس را داشته باشد که فروشنده مانند یک مشاور خوب است و او را به درستی راهنمایی می کند.

فروشندگان حرفه ای در همه مراحل خرید در کنار مشتری هستند و او را بدرستی راهنمایی می کنند.این حس برای مشتری بسیار خوشایند است .

مشتریان در هنگام خرید حتی در آخرین مرحله خرید هم دچار تردید هستند،فروشنده حرفه ای با دادن با دادن اطمینان و اینکه مراقب همه چیز است، خیال مشتری را راحت می کند. در این هنگام فروشنده گام بزرگی برای نهایی کردن خرید برداشته است.

4-تکنیک ثانویه

یکی از تکنیک های موثر فروش در بازاریابی، تکنیک ثانویه است.اگر مشتری شما خریدار ماشین است، بجای تمرکز بر روی فروش ماشین،بر روی یک بحث ثانویه مثلا "رنگش چطوره؟ " یا "رنگ مورد علاقتون چی؟" تمرکز کنید. شما با این کار فروش ماشین را به سمت نهایی شدن سوق می دهید.

 

5-تکنیک اجازه

همه ما دوست داریم که از ما اجازه گرفته شود پس بجای مجبور کردن افراد برای خرید ،طوری با آن ها صحبت کنید که در شرایط خرید قرار بگیرند مثلا بگویید :"اجازه میدین در انتخاب کمکتون کنم؟" او هم با تصمیم گیری و اینکه به شما بله یا خیر بگوید، به سوال شما پاسخ می دهد.


atamlm.ir مشتری ,تکنیک ,ای ,حرفه ,هم ,یک ,حرفه ای ,برای خرید ,هنگام خرید ,از ما ,در هنگاممنبع

چگونه در کاره بازاریابی شبکه ای حرفه ای شویم؟

مصاحبه ماریا قادری کاندیدای ایرانی بهترین نتورکر زن 2015

بازاریابی شبکه ای عطاکو

راز تکثیر در بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه ای(نتورک مارکتینگ)

چگونگی پیدایش بازاریابی شبکه ای در جهان(2)

چگونگی پیدایش بازاریابی شبکه ای در جهان (1)

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

شاخسار موزیک : سایت دانلود آهنگ جدید ایرانی خرید لایت باکس دیواری سایت مناقصات @GamePLAYir3 شرکت اینتن فیلمووین دیس لاو |دانلود آهنگ دیس لاو و غمگین گیوه کلاش عَـضُـلـه هواشناسی خراسان جنوبی